Info jurypost

[efcb-section-conference layout=”small” import=”” title=”Info jurypost” image=”” date=”” datetext=”” location=”” view_text=”” view_url=”” hide_register_button=”yes” youtube_code=”” background_image_desktop=”” background_image_tablet=”” background_image_mobile=”” background_color=”#0c0c0c” title_font_color=”” date_location_color=”” register_button_background=”” register_button_color=”” title_font_size=”” date_location_font_size=”” register_button_font_size=”” margin_top=”” margin_bottom=”” calendar_text=”” hide_calendar=”yes” entities=””][/efcb-section-conference][efcb-section-event-description title=”Presentatie jury-instructie” text_alignment=”” title_font_color=”” text_font_color=”” background_color=”” margin_top=”” margin_bottom=””][content]

Op woensdag 8 maart (online) en donderdag 9 maart (in het clubhuis) 2023 zijn er 2 jurytrainingsavonden, beiden van 20 tot 21 uur. Je kiest één van de twee om bij aanwezig te zijn. De powerpoint staat hieronder!

Schermafbeelding 2020-03-12 om 07.28.10

Bekijk hier de Survivalrun Zeist jury instructie presentatie!

 

Lees hier de vragen en antwoorden van de vrijwilligersinstructie!

 

[/content][/efcb-section-event-description][efcb-section-event-description title=”Informatie juryposten” text_alignment=”” title_font_color=”” text_font_color=”” background_color=”” margin_top=”” margin_bottom=””][content]

Op de dag van de run meld je je om 8.30 uur. Nadat je je hebt aangemeld, vangen de groepsleiders je op. Zij begeleiden je naar de hindernis. Wie jouw groepsleider is hoor je bij het rondsturen van indeling. Als je bij je hindernis staat zal jouw rayonhoofd (zie hieronder wie dat zijn) nog langskomen voor de laatste instructies.

Rayonhoofden: Michiel Lexmond, Guido de Jong, Henk-Jan Schuver

Schermafbeelding 2018-01-26 om 13.49.59 Schermafbeelding 2018-01-26 om 13.48.45 Schermafbeelding 2018-01-26 om 13.50.46

Wat ga je doen: Je staat als jurypost met een aantal personen bij een van de hindernissen langs het parcours. Je geeft aan de langskomende atleten korte en duidelijke instructie hoe de hindernis moet worden genomen. Vervolgens controleer je of de hindernis op de juiste manier wordt uitgevoerd.

Aandachtspunten voor tijdens de wedstrijd:
– Wees oplettend, duidelijk in je instructie en enthousiast
– Ouders, begeleiders, etc. mogen niet op het parcours of bij de hindernissen komen. Uitzondering hierop zijn de begeleiders van de nieuwe jeugdleden van onze eigen trainingsgroep. Zij lopen mee over het parcours en ondersteunen deze nieuwelingen. De begeleiders zijn herkenbaar aan het gele T-shirt met FIT-logo op de voorkant.
– Deelnemers mogen elkaar niet helpen. Alleen mentale ondersteuning is toegestaan.
– Per hindernis krijg je een instructieklapper mee. Noteer elke bijzonderheid in je klapper. Hierover krijg je uitleg op de vrijwilligersinstructie.
– Je klapper lever je na afloop samen met je hesje in in het clubgebouw. In ruil krijg je hiervoor een warme snack.
– Stageformulieren worden bij inlevering van het hesje door een medewerker van de organisatie getekend.
– Er zijn 2 toiletgebouwen: 1x in het clubgebouw van Fit, 1x in “de blokhut” op het Landgoed Oud Zandbergen (tussen hindernis 11 en 12)
– Tip 1: Verdeel je taken onderling; één vrijwilliger gaat voor de hindernis staan en geeft de aanwijzingen. De tweede vrijwilliger staat naast of achter de hindernis, controleert de deelnemers en corrigeert zo nodig.
– Tip 2: Verdeel de taken bij lange hindernissen (combi-hindernissen). Iedere vrijwilliger zorgt voor zijn eigen stukje.

[/content][/efcb-section-event-description][efcb-section-event-description title=”Jury instructie video” text_alignment=”” title_font_color=”#ffffff” text_font_color=”” background_color=”#0a0a0a” margin_top=”” margin_bottom=””][content] [/content][/efcb-section-event-description]

Scroll naar boven